Sunday, January 18, 2009

Long Cold Winter

Da kom endelig snøen; til glede for store og små har den lavet ned i hele dag! Hva i verden er bedre enn å være ute å gå i naturen, bruke kroppen og få frisk luft i kinnene, for så å komme inn om kvelden, sette seg ned i go´stolen, kaste beina på bordet , la tv´n stå i fred (..men huske å slå på pc´n, he he..) og bare koooose seg med en varm kopp kakao - og fortsatt nyte stillheten og roen....?
Koser meg samtidig med testing av nytt kamera. Knipset litt i hytt og pine uten tanke på komposisjon i bildet osv...Bildet over er tatt nå i kveld, innstilt på minimalt med blitz for å få det litt "mykere". Lysekrona mi (min favoritt!) zoomet opp fra andre siden av rommet...
Vinduspynt, også zoomet opp fra andre siden av stua... (Manglet vel bare litt lys i den lykta da..:)"Pengetreet mitt"; enda et "genialt" zoome objekt... ( fremdeles fra andre siden av stua.)
Noen tujakvister utforbi døra...
"Long Cold Winter" : Cinderella, 1988

3 comments:

Anna&Odjuren said...

Ah, lekt lite med nya kameran ser jag? ;p
Fina kort!
Har du bra zoom objektiv på din?
Vi har inte köpt till något ännu, så kör med det vanliga som kom med, 18-55mm.
Men fler objektiv kommer nog till, men inte än på ett tag.. :)

God Natt!

Susanne och Pebbels said...

Jättefina bilder! Jag behöver oxå en ny kamera! Både du och Anna har ju köpt så nu börjar jag bli sugen. Ni påverkar mig!!! :)

Gällande din kommentar (copy and past) Kul att du läste om "afrikanska stäppen" :D Jo, hundbur är ett måste, håller med! Jag ska också ta och köpa mig ett par broddar, då är det du, jag och tanterna! ;) KRAM

Anonymous said...

Anna:Har et ekstra objektiv til mitt :55-200mm. Bare objektivet kosta vel ca 2000 her i Norge, men leita litt rundt på nettet slik at jeg faktisk fikk det til en helt grei pris når jeg kjøpte det sammen med kamera og objektivet som fulgte med.(18-55)

Twisty: Ja, er bare å følge på, he he!Fint at vi påvirker deg.Men enbefaler å titte rundt og sammenligne priser eks på nett.
....Tenkat du nå er eneste damen under 65 som rusler rundt i Stockholm med brodder...:)Neidaaa..tuller bare: men ganske mange av de jeg kjenner med hund har iaf kastet seg på bølgen...Brodder ruler!:)
Enn du Anna?!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin