Tuesday, January 27, 2009

En Award!

Både glad og takknemlig ble jeg da jeg fikk denne hos to av mine svenske bloggvenner ; D.A.T. og Anna ! Takk, snille dere!

Reglen er sånn at man skal liste 5 ting som man er avhengig av; dvs noe som betyr masse for en.…Så er reglen også sånn at man sender awarden videre til en blogg man liker, og da syns jeg både Anna og D.A.T burde få en av meg også! Positive og snille jenter begge to, med flotte blogger hvor selvsagt også hund og hundetrening står i fokus, samtidig som de gir masser av seg selv!
So here goes....:

  • Min familie (inkluderer selvsagt våre to hunder!)
  • Gode venner
  • Natur, frisk luft, stillhet (Ok, de henger i hop!)
  • Trening (dvs. trening som foregår utendørs-og da aller helst med en hund eller to ved min side - og ikke inne i et kjedelig, stinkende treningsstudio....;))
  • Musikk

2 comments:

Anna&Odjuren said...

hehe, jag har inte känt efter så mycket ännu, börjar jag tänka på att det kommer knaka och så, så känner jag mig faktikst lite orolig!!
Men blir det bättre så är det ju värt det! Har ju fått så himla ont i rygg, axlar och nacke på slutet oxå, så det behövs nog knäckas ut lite ;p

Jaa, det verkar som det går frammåt!!! Så skönt! Blir till att träna på ensamheten lite varje dag. Bästa sättet att hon ska vänja sig tänker jag.

Jaha, visste inte att hon var en pmlacering! Vad skönt att de funnit varandra nu på slutet iaf, det får man så mycket glädje av!

Nää, nu ska jag iväg och jobba lite igen!

Ha en bra dag :)
Kram

Susanne och Pebbels said...

Tack snälla för att jag fick awarden tillbaka! : ) KRAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin