Sunday, February 14, 2010

Påskestemning i februar!:)

....Det er ikke så veeeldig vanskelig å velge hvor man skal dra eller hva man skal finne på når været viser seg fra denne siden:

Huskyene i trekk....
Mainn min - godt polstra!
Ulva og Ask
Ulva har skrudd inn nesa i retning noe villspor...
Marco trakk den ene etappen....Utover det har han fått bry topplokket med å leite opp kongen sin i snøen.:)
Alle tre i trekk langt der fremme.......


Ca det næmeste man kommer bilde av meg på bloggen...he he

Sjøen nedforbi oss - totalt islagt den også- hvor det forøvrig også er et yrende badeliv om sommern,vel og merke:)

Enkelt og greitt så får bildene fra dagen i dag stort sett tale for seg selv:) Og : apropos så vurderer jeg anskaffe et nytt digitalkamera for lettere å ha med seg når man er ute på tur/el trener hund...(!)speilreflekskameraet blir nok desverre "noe" tungvindt i lengden... Hvis noen har anbefalinger å komme med så er jeg iallefall høyst mottakelig!

Håper også du som titter innom har hatt en like fin helg!

(Og kryss i taket for at jeg har fått til to blogge-innlegg på ei helg.....!)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin