Wednesday, September 23, 2009

My Guy...

Fotografert i sitt rette element...På fjellet et sted i Telemark med Marco, ca 1 år
Min kjekke, snille og samtidig ganske så "gale" mann fyller år i dag...
(31 tror jeg det var?? *plystre*)
Gratulerer så inderlig masse med dagen!
Ønsker deg alt godt på dagen din.
Du betyr så veldig masse for oss, kjære gutten min.
You're the wind beneath my wings...akkurat som de sang i bryllupet vårt for noen år siden nå...
Glad i deg, Varme klemmer fra Maja og vovsene
Fotografert i et heeeelt annet element: Sjefsulven med bursdagskake...(Dvs før man fikk malt veggene og byttet ut litt stæsj noterer jeg med et enda større GRØSS mens kuldegysninger sakte går nedover ryggen...)

Jeg ba Helten velge "bursdagssang", og da ble det denne...he he. Filmet directly from GAUSTADTOPPEN, (KLIKK LINK) der vi for ca et år siden kravlet oss til topps. Dog betviler jeg at disse karene akkurat KLATRET opp....



(..Og flagget ble naturligvis medbrakt i anledning bursdagen til Helten...;)

1 comment:

Anonymous said...

SJEFSULVEN M KAKE !!! HA HA!! :)))

Anne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin