Wednesday, July 28, 2010

Sommer, sol og sjø..

..Er akkurat hvor vi liker oss best for tiden. (..siden vi ikke akkurat bor i umiddelbar nærhet til fjellet..)Kort sagt fordi det er uutholdelig å være hjemme i hagen om ettermiddagene. (Rene "helvetes forgård", spør du meg) Da er det bedre med sjøluft og vind i håret, og hunder som bader...Gad vite hvor mange svømmeturer det ble på karen, men det gikk i ett sett i bortimot TO timer. (Rart HAN er trøtt her han ligger til tørk ved pc´n)Slutter aldri å forundre meg over luktesansen og innsatsviljen til disse schæferne.. Når de ikke ser pinnen/apporten, er det snuta rett i været og overvær over vann som gjelder.. Og det er tydeligvis en aktivitet man aaaaldri blir lei av.. Og Gud-forby om man må lete litt - skam den som gir seg - for det skjer bare ikke! "Apport-pinnen" både skal og finnes! Det er bortimot en livsnødvendighet! (Den sorte prikken midt på bildet er Marco..he he)I´m coming - I´m coming....Jeg har den - jeg har den!
He he.. Der gikk 50 liter vann...Marco inviterer til enda mer lek.."Kast den - kast den..Nei, forresteeeeen ...jeg vil ha den selv...." Og etterpå var det to til som var klare for kveldsturen sin...

1 comment:

Anan med flock said...

Hej!

Var jättelänge sedan jag lämnade en kommentar här men jag tänkte bara önska er en fin höst!

Härligt somriga bilder, det är ju sååå vacker natur ni har!

Hoppas att ni och hundarna mår fint och njuter av livet!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin