Wednesday, July 28, 2010

Et hus ved havet....

.....skulle jeg mer enn gjerne (også) hatt...:) Et hvitt og vakkert, nyrestaurert, gammelt hus.. Med hvite, florlette gardiner som vaier i sjøbrisen fra åpne vinduer... Et sted der man våkner til måkeskrik og bølgeskvulp.
Og dette "fant jeg" tilfeldigvis på vår tur til sjøen i dag - ikke særlig langt unna der vi bor..Med egen brygge, bryggehus og noen få meter med sand under tærne .. Sier bare *sukk*... Og reality checks in - det var den lommeboka da.. (..og hadde jeg vært eieren hadde jeg garantert aldri solgt det heller!)Men jeg er veldig god på å bære stein, så kanskje jeg også i det minste kan få fylt opp oppkjøreselen med rullestein og skifer, he he... (Nå skjønte jeg plutselig hvor all den hvite, fine rullesteinen tok veien..Har nemlig lett lenge og vel i området etter akkurat dét!)
So long.. Dream on! For det er jo alltids lov å drømme ;-)
(Og best at Miss Cliffhanger og kameraet kom seg ned på trygg grunn etter å ha hengt i de bratte svabergene over tomta...sier nå jeg! Så var det bare å håpe at eier var like lite tilstedeværende som det kunne virke... )

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin