Sunday, July 5, 2009

Nothing Like The Rain!

Av fare for å hisse på meg noen innbitte nordlendinger eller å virke fullstendig bortskjemt: men jeg er faktisk gått alvorlig lei varmen som har regjert over østlandet den siste tiden.....Trodde aldri det skulle skje!
Skyene som kom inn over østlandet her forleden var av den grunn høyst velkomne...! Er bare å konstatere at det desverre er fint lite man får utrettet når temperaturen passerer +30 kombinert med høy luftfuktighet -og jeg har virkelig savnet de lange turene og treningen med hundene- som har hatt mer enn nok med seg selv, de også!Litt i underkant av 2000 lynnedslag og ditto tordenskrall gjorde vitterlig nok de fleste som (fremdeles?) har hørsel og syn intakt mer enn observant på naturen og værets krumspring-og at en viss endring av temperatur såvel som vær var under oppseiling. Det kort sagt pissregnet hele natten -og temperaturen gikk ned med hele 12 grader i løpet av bare én time.....Fascinerende! Måtte jo prøve meg på noen bilder av skyene....!:)*Note to myself:huske på å minne meg selv på dette innlegget når høststormene river i veggen, og regnet styrter ned på 14.de dagen.......Ingen klaging! Og for all del: aldri glem hvilken landsdel du kommer fra....!

"Nothing Like The Rain":2Unlimited

2 comments:

Susanne och Pebbels said...

Mäktiga bilder på molnen! Jag försökte klicka på bilderna så att de blev större men det gick inte, men det kan vara min dator som segar också. Den är inte riktigt bra.

Skrattade gott åt din kommentar om min löpbyxor :D Kul att du blir inspirerad av att börja springa, kom bara ihåg att du ska springa korta sträckor i början.

Kram

Susanne och Pebbels said...

Ja du det där med upplösningen på bilderna vet jag inte riktigt. Är inte så bra på sånt. :/
Men gällande Klappa varg så vet jag!:) Vi ska åka och mysa med vargarna den 22 juli så snart är det dax.

Hur långt sprang du? Flöt de på bra eller?

Jag ska ut och springa på morgonen imorgon tänkte jag.

KRAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin