Sunday, June 7, 2009

Tomorrow...

Ettersom jeg ikke er heeelt i skrivemodus for tiden, legger jeg ved en video her- for alle oss som var så heldige å vokse opp på det glade -80 og -90 tallet..(Vel, noen av oss ble visst modne litt senere enn andre !)...Dengang alle gutta skulle ha langt hår, og gutta i Europe rulet på toppen av alle hitlister. (Det kom da noe bra fra Sverige..! )

Denne låten har jeg, av uforklarlige grunner, merkelig nok ikke fått med meg...inntil mannen var i mimrehjørnet her om dagen og satte på cd'en...

Take time to enjoy - en utrolig vakker,vakker ballade.....



...Og hva hundetreninga angår..se det..! Er ei stund siden sist vi har gått spor, (og trent lydighet, for den del) så Marco har hatt en tendens til å sette seg ned foran meg og titte på meg med det blikket (og det selv etter to timer lange turer) :"Unnskyld, har du GLEMT noe...? Tror-jeg-føler-behov-for-å-bryne-"topplokket"-mitt-litt-nå...!!" Raskt etterfulgt av et par valpefakter, som å nappe i tærne...(ehemm!)og bære inn alle skoene man kan oppdrive i mils omkrets. Tok ham med en tur ut og trente litt lydighet i kveld, og hjelpes han var laddet.. Et par tilfeller der han var litt utålmodig og stor i kjeften, men ellers var han veldig flink og klarte kjøre flere øvelser før belønning (o-store-kong) kom seilende. (Øvde bl.a litt ekstra på dekk under marsj)
Har iallefall lovd gullgutten et spor i morgen-så spor skal det bli! Det er iallefall ikke nok for han å bare gå i fjellet mm - hjernetrim må så klart også til....:)

"Tomorrow": Europe

2 comments:

Jennie och Exxa said...

Det går inte att sluta klia magen du vet, Exxa skäller och piper om jag slutar, haha.
Nej, ingen valp på gång, jag är jättesugen som sagt men man ska ha tid och det har inte jag just nu. Kanske nästa sommar :)Exxa ylar på ganska bra också, inte vid löp, då piper hon mest men när hon vill ha uppmärksamhet - då ylar hon högt och tydligt så att alla ska höra :) Kram!

Susanne och Pebbels said...

Håller med om att det är en riktigt fin låt. Europe gjorde en del bra låtar då det begavs sig. Tex supermega hiten "Final countdown"

Nej, vi har inga berg/fjäll här i närheten. Ska man ut och vandra så får man åka en bra bit snett uppåt (mor vackra Norge).


KRAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin